Ny blogg!

sony-ericsson-xperia-x1

Ny blogg!

På denna blogg kommer jag att lägga upp program, spel och allting som kan användas av en Xperia X1.

Jag använder en ROM av Windows mobile 6.5 på min XperiaX1, om ni undrar varför vissa saker ser olika ut på er mobil och bilderna jag laddar upp. Men programmen jag skriver om ska funka på alla Xperia X1.

Hoppas att ni kommer hitta något intressant!

Mvh

Laffe

3 svar

  1. YES. det tog bara en timme att få min egna personliga sms-signal 😀 ”Mr. Rock It” 😀

  2. nice.. super nice

  3. Det var ju en väldigt fin blogg måste jag säga.

    🙂

Kommentera

