SPB Pocket Plus – bra program för Xperia

Screen25

Screen26

Screen27

SPB Pocket Plus – bra program för Xperia

SPB Pocket Plus är ett program som gör väldigt mycket.

Det är bl.a. ett väldigt bra idag-plugin som låter dig lägga in flera olika genvägar till olika saker i olika flikar.

Det låter dig även lägga till en batterimätare i statusbaren, låter dig lägga in flera knappar som du kan ändra vad dom ska göra när du håller inne dom.

Och sen kan man göra lite fler saker

Instruktioner:

  • Kopiera över ”Spb.Pocket.Plus.4.1.0-RCAPDA.cab” till din mobil.
  • öppna filen på mobilen och följ intruktionerna

Ladda ner SPB Pocket Plus Här

Mitt betyg: +++++

Via: PPCWarez

9 svar

  1. Kan göra det den någon gång när jag har tid 😉

    Men jag har aldrig gillat Coreplayer speciellt mycket så jag kan inte säga om det är bättre eller sämre än UIq, då jag aldrig använder det.

    Det finns hackad för WM 🙂

  2. Ursäkta en N00b gällande WinMo apparater, men kan man se på AVI-filmer med den inbyggda mediespelaren eller är det ett tredjepartens program som gäller?

    Och är det svårt att flash om mobilen till WinMo 6.5?

    🙂

    • Det har jag inte testat…
      Men det finns ju bra tredjeparts program som kan göra det. Visst kan Coreplayer det?

      Nej, det är det inte. Bara man följer instruktionerna. Om man gör via datorn (som jag gör) så är det bara att starta ett ”program” och följa intruktionerna så funkar det. Och det finns både engelska och svenska guider på internet

      • Kan du göra en test av Coreplayer för WinMo och berätta lite hur det funkar, kvalitet och så?

        Finns den hackad för WinMo?

        Kanske en ny post på bloggen…

        🙂

        • Om du inte vill slösa lagringsplats på minneskortet med program och stora filformat som xvid(.avi) är ju ett annat alternativ att ladda ner en konverterare. Som gör om till det lilla mysiga MPEG4 formatet 🙂

          Googla eller..
          (Jag vet inte om det inte fungerar för att det är länkar i kommentaren.. Testar så här)
          xvid(.avi) – MPEG4 konverterare SUPER:
          Bra, avancerad och HELT gratis konverterare
          erightsoft.info/S6Kg0.html
          erightsoft.com/S6Kg1.html
          Ladda ner från:
          super.en.softonic.com/

  3. Okej.
    SPB Mobile Shell kan man ju bestämma mycket själv, hur allt ska va

  4. Det är ju väldigt snyggt, men finns det inga hack och liknande så att man kan ändra på ikoner och UI sjäv?

    Sen vill jag se mer Flash-program och liknande, typ YouTube-spelare och filmspelare. Lite Sound mods hade varit kul också.

    Tack på förhand.

    Mvh.
    Datagubben i Skåne.

    • Inte vad jag har sett… Men många UI kan man ändra själv, t.ex flytta runt saker och sånt.

      Jag ska se vad jag kan hitta 🙂

      Har du skaffat en Xperia?

      • Nä, men jag vill gärna se vad som finns först.

Kommentera

