Groovefish – mobilversion av Grooveshark

Screen17

Screen18

Screen19

Grooveshark till datorer fungerar ungefär som Spotify.

Och nu har en på XDA-Developers gjort en mobilversion av Grooveshark som

heter Groovefish.

Det enda du behöver för att kunna lyssna är en internetuppkoppling och programmet.

Inget användarnamn eller liknande behövs.

Programmet är i beta just nu, men det funkar bra att lyssna.

Och utvecklarna håller på att förbättra det.

 

Ladda ner Groovefish Här

 

Mitt betyg: +++++

 

Via: XDA

10 svar

  1. provat att flasha om telefonen med ditt framework.. och det står bara installationsfel

    • Hmm… Det har varit problem med detta program för mig med, jag kan installera det, men det går inte att lyssna

  2. jag får bara upp ett installationsfel 😦 ska prova och flasha om min X1:a först.. 😥

  3. Hej

    Visste inte var jag ska skriva min fråga så jag skriver den här. Jag hade behövt en bra musikspelare till min xperia som är gratis att ladda ner. Har du några bra tips?

    • Har en till fråga där. Jag har flashat och installerat wm6.5 på min xperia. Sen ville jag har MEDIA XPERIENCE PANEL så jag laddade hem och installerade den. Men nu när jag använder den och ska spela någon musik fil så går den in och ska spela den men hoppar ut efter 1 sec. Har du eller någon annan haft det problemet?

  4. Du ska ansluta mobilen till datorn och sen köra programmet på datorn 😉

  5. tjenare laffe.
    har ett litet problem med detta program. laddade ner det, men när jag ska starta det, så får jag ett felmeddelande att mitt NETframework är out of date. hur hittar jag uppdateringar till detta?

    • Tjena!

      Du kan ladda ner det här: http://www.mediafire.com/download.php?wzyjdkzzyyk

      Eftersom jag har det installerat, så vet jag inte vilka program som behöver det. Så då kan jag inte skriva det i inlägget 😉

      • nu framstår jag säkert som riktigt trög, men ska ja lägga det på minneskortet eller ska jag installera det på datorn först. för när jag försökte installera det från minneskortet så ville det inte, stod att programmet inte var för pocketpc.

  6. Hej Laffe,

    Ville bara säga att jag uppskattar Din sida grymt mycket! Bra tips och utmärkt med direkta länkar. Min Xperia har fyllts med massa nyttiga saker.

    Keep up the good work!
    Oleg

Kommentera

