MSkip ProPlus Elegance – fler widgets m.m. till SPB Mobile Shell

Screen07

Screen08

Detta ”program” modddar SPB Mobile Shell 3,5.

Du får sju startsidor, du får en indikator i botten som visar vilken sida du är på, du får fler widgets och en exta knapp i botten.

Knappen i mitten i botten tar dig till kalendern.

Instruktioner

  • Installera om SPB Mobile Shell
  • Sedan installerar du MSkip ProPlus Elegance

Vid avinstallation:

  • Först avinstallerar du MSkip ProPlus Elegance
  • Sen ominstallerar SPB Mobile Shell

Ladda ner detta mod Här

Mitt betyg: +++++

Via: XDA

8 svar

  1. Hej
    Mskip passade inte mig – hur gör jag nu för att avinstallera det? jag hittar det inte på minneskortet som jag valde att installerad det på?

    • Det finns på det stället man avinstallerar alla program. under Inställningar/system/avinstallera program

  2. Trevligt litet program, även om jag inte har lyckats få till alla inställningarna ännu. En fråga, hur ändrar man enklast bakgrundsbilden?

    • Jag tror att det lättaste är att trycka på knappen i nedre högra hörnet och trycka på ändra bakgrundsbild (eller liknande)

      • Det var min tanke också men det slår inte igenom. Hmmm ja ja det löser sig väl det med. 😉

  3. Måste lägga in en liten varning för detta programet.
    För det första sega det ner mobilen något fruktansvärt och sedan när man avinstallera blev det ERROR i skärmen.
    Problemet var att avinstallationen fördärvade SPB 3.5 så att man var tvungen att ominstallera det.

    • Glömde att skriva det, man man ska ominstallera SPB Mobile Shell innan installationen…

      Men nu är det skrivet!

    • Om du kör orginal 6,1 från ericsson så märker man ingen skillnad på hastigheten men är det 6,5 så segar det…

Kommentera

