Vad använder du för startskärm?

Jag har skrivit om olika startskärmar på bloggen nu.

Vilken använder du?

 

 

Skriv gärna en kommentar vad du tycker är bra med den du använder.

 

8 svar

  1. någon som har bra tips på blogprogram till xperia eller WM 6.1 ?

  2. Dunker, okej, va bra 😀
    Jag har testat den också, men jag tycker att den segar ner hela mobilen så jag tog bort den direkt…

    • hum.. konstigt.. flyter på bra på min x1..
      men det kanske har med andra saker runt omkring o göra..
      fick ju som sagt flasha om hela telefonen för att det skulle funka.. (jag hade ju planerat att göra det i vilket fall)

  3. bara en fråga till laffe..
    kan du få tag i ”Growing-Panelen” till x1?
    har kikat runt en del och den verkar vara inlaggd i en del rom’s eller nått..
    fattar inte riktigt..
    och när jag hittar någon som länkar till nedladdning så är sidorna borttagna.. =(

    om du har tid så kanske du kan kika lite efter den
    tackar på förhand

    • Den har jag haft på min X1:a, har filen någonstans. kan leta efter den 😉

      • jag lyckades få in den.. men jag fick ”flasha” om mobilen till wm 6.5 och lägga in något active x eller vad det nu hette..
        ganska gullig panel.. men vet inte om den är särskilt användbar egentligen 😉

  4. SPB är helt okej, skönt att kunna ha valfrihet vad gäller att lägga till widgets. Ett plus också till möjligheten till startskärmen som är tredelad.

    • Det håller jag med om. Den nya versionen kan ju ha upp till fem startskärmar också. Det enda jag inte gillar med SPB MS är att det inte finns så jättemånga widgets…

Kommentera

