S2U2 – Slide To Unlock

Detta är ett program som är som iPhonens  upplåsning. Man drar pilen till höger så låser den upp.

Detta program kan man ändra ganska mycket på, man kan välja om man ska visa kalendertider och liknande.

Man kan även ladda ner olika klockor och liknande.

Ladda ner detta program Här

Mitt betyg: +++++

Via: XDA

13 svar

  1. Jag undrar bara hur man byter ut bakgrundsbilden på S2U2 funktionen?

    • Tror att det finns under inställningarna för S2U2

  2. Hej
    har S2U2 och det funkar bar förutom en sak, när telefonen är olåst så låser den sig själv efter ett tag när jag inte gör något, fast jag stängt av ”Lock when screen is blank”. Och även stängt av ”Power off in”.
    vill endast att den skall låsas när jag trycker på ”On/Off” är det någon inställning jag har missat?
    MVH
    Martin

  3. Hej!
    Jag undrar hur ja ska göra för att få denna ”slide to unlock” till mobilen?
    Jag gick in på den hemsidan som du hänvisade till men det enda som hände va att jag fick massa filer nerladdade som jag inte ens kan öppna…

    Är jättetacksam för lite hjälp! 🙂

    • Skicka över den filen du laddade ner till din mobil och öppna den där 🙂

      • hur ska jag skicka den från datorn till mobilen? via usb-kabeln?

        • Ja, eller om du har bluetooth på datorn

  4. Hej
    Hade S2U2 för ett bra tag sedan med då hängde mobilen sig om jag drog ut tangentbordet istället för att trycka på on knappen, har dom löst detta eller finns detta problem kvar?
    MVH
    Martin Hellquist

    • Jag kör S2U2 med SPB Mobile Shell och om jag drar ut tangentbordet utan att ”tända” mobilen först funkar allt som det skall.

  5. Jag använder SPB ovh detta program samtidigt och de funkar skitbra! Tack Laffe för denna blogg. Min Xperia har fyllt med många nyttiga saker =)

  6. Funkar detta att ha tillsammans med SPB mobile shell eller måste man välja vilket man vill ha?

    • Det ska gå att ha båda samtidigt. Men jag har inte testat då jag inte har SPB Mobile Shell på min mobil.

  7. Man tackar! Funkar sjukt bra!

Kommentera

