Sense UI (Andorid) tema för SPB Mobile Shell

Detta är ett tema av Sense UI, för android, till SPB Mobile Shell.

Det ger nya stilar på widgets, en Sense UI-bar längst ner mm.

Det funkar både i landskapsläge och porträtt-läge.

Instruktioner:

  • Du måste ha SPB Mobile Shell på din mobil, den senaste versionen just nu finns Här
  • Installera .cab-filen på din mobil

Ladda ner detta tema Här

Mitt betyg: +++

Via: Pocketnow

4 svar

  1. Får inte till den här temat när jag laddat ner den kommer det fram att man får välja mellan sebse UI och Spb Deafult och jag valde Ui, sen trycker jag på nästa och får ett stopp som det står: ”filen kan inte öppnas. den är antingen inte signerad med ett berott certifikat, eller så kan någon av dess komponenter inte hittas” vet du vad jag gör fel?

  2. Tack för allt , tack vare dig är min mobil grymt mycket bättre !

  3. Hej!

    förlåt har en fråga som inte platsar just i den här ämnet men det är så att jag har skaffat en xperia x1 och har lärt mig nästan allt men det ända jag inte kan göra är att byta ringsignal till mina låtar som jag har laddat ner, vet du vad man ska göra?

    tack =)

    • Det lättaste sättet är att gå in i filhanteraren och gå till filen du vill ha. Tryck och håll kvar på den filen du vill ha, tills det kommer en meny. Där trycker du på Använd som ringsignal (eller är inte säker på att det står just Använd som ringsignal, men det står något liknande)

Kommentera

