SPB Mobile Shell 3.5.2 – ny version av SPB Mobile Shell

Detta är den nyaste versionen av SPB Mobile Shell.
SPB Mobile Shell är ett av de populäraste idag-skärmarna för Windows Mobile, och på min undersökning för ett tag sen så var det den den populäraste.

Så nu har alltså SPB Mobile Shell kommit till version 3.5.2, och denna uppdatering innehåller mest buggfixar (vad jag har läst i alla fall)

Instruktioner:

  • Anslut mobilen till din dator
  • Öppna SpbMobileShell3.5.2_setup.exe på datorn
  • Gå vidare och välj registrerad version
  • Öppna SPB.Mobile.Shell.KG.exe och tryck på generate
  • Kopiera in koden som kommer upp och klistra in den på installationen av SPB Mobile Shell
  • Gå vidare och sen installeras det på din mobil

Vill du ha en .cab-version av installationsfilen kan du ladda ner det Här

Ladda ner  SpbMobileShell3.5.2_setup.exe Här

Ladda ner SPB.Mobile.Shell.KG.exe Här (det är samma som till tidigare versioner, så du behöver inte ladda ner den om du redan har den)

Mitt betyg: +++++

Via: Pocketnow

10 svar

  1. Hej jag igen, jag har en htc kan det vara det som är problemet eftersom du skriver om sony ericssons?

  2. Hej!

    Om jag installerar ifrån marketplace så fungerar allt bra fast i 15 dagar dock. Men när jag gör som du har skrivit o så, exakt som du skrivit installerat o klart, så får jag en svart startsida i mobilen med en klocka på. Lite problem kan du hjälpa mig, eller om det finns en ny shell eller några andra program till windows phone skulle jag bli vädligt glad.
    Tack i förhand!

  3. Hej ville vara säga att det finns 3.5.3 ute nu vore kanon om du kunde få tag på den =) love

  4. mitt norton vägrar lada hem SPB.Mobile.Shell.KG.exe säger att det är en trojan och blockar den.
    hur får man hem SPB.Mobile.Shell.KG.exe???

  5. Norton varnar för Trojan Horse när jag laddar ner SPB.Mobile.Shell.KG.exe…någon risk?! :o/

  6. Finns det en länk till cab fil så man kan köra installationen direkt på mobilen?

Lämna en kommentar