Xperia X1 blogs sista inlägg

Som rubriken säger är detta det sista inlägget i Xperia X1 Blog.

Då det har blivit så mycket nu i skolan för mig så jag inte har tid och jag snart får en ny mobil (den är på väg) så kan jag inte uppdatera bloggen längre.

Men jag kommer att ha bloggen kvar så ni kan kolla efter program, guider mm som jag skrivit om innan.

Ni kan även fortsätta skriva kommentarer så kommer jag svara så fort jag kan.

Ha det bra!

Mvh

Laffe

17 svar

  1. Visste inte vart jag skulle fråga så jag frågar här 😀 :
    Är det någon som vet om det är möjligt och Byta in sin x1 mot en x2 om man har abbonemang? har tele2 och såg på deras hemsida att de har en x2a, undrar bara om det är någon som har erfarenhet av denna slags affär 😀

  2. nedrans..
    kommer sakna alla bra program..

  3. Hoppas du blir nöjd med din HTC Hero då. Har själv funderat på att skaffa en sån. Android is the shit! :D. Tack iaf för en bra blogg, har varit en bra användning för mig.

    Btw, kommer du göra något liknande blogg för nya luren?

    • Tror inte att det kommer en ny blogg. Har inte tid, och sen finns ju Market som man kan få väldigt mycket från 😉

  4. Tack för all hjälp, undrar bara, vad blir de för lur? 😀

    • En HTC Hero 😀

      • oj va nice, men varför inte köpa x10 nu när den har kommit ? 😀

        • Den har väl inte kommit?
          I alla fall så att man kan köpa den och få den direkt.

          Och sen så gillar jag inte alls gränssnittet på X10.an och på flera video så hackar ju timescape och mediascape skitmycket

          • a har också sett det :P, har haft min xperia drygt ett år nu och funderar snart på att byta telefon, önskar det fanns iphone med externt tagentbord 😀

            • Tycker faktist att Android är bättre än iPhone OS. Visst, jag har inte använt någon av dom (förutom testa) men jag tycker t.ex. att iPhonens startskärm suger. Men det är ju olika för alla. Jag gillar att kunna ha widgets, kunna bestämma själv över startskärmen mm. Men som sagt, jag har inte testat någon av operativsystemen en längre tid

  5. Tack för allt! till en stor HJÄLP 🙂

  6. jätte tråkigt 😦

  7. Kan inte någon annan ta över?

  8. Tråkigt!!!

Lämna en kommentar